{"id":185,"date":"2019-09-30T05:33:21","date_gmt":"2019-09-30T02:33:21","guid":{"rendered":"http:\/\/askelpalautin.fi\/?p=185"},"modified":"2019-09-30T00:02:42","modified_gmt":"2019-09-29T21:02:42","slug":"kun-influencer-maineensa-euroiksi-muunsi","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/askelpalautin.fi\/podcast\/kun-influencer-maineensa-euroiksi-muunsi\/","title":{"rendered":"Kun influencer maineensa euroiksi muunsi"},"content":{"rendered":"\n
Mit\u00e4 mielt\u00e4 influencer marketingista<\/em>? Kiinnostaako muinainen viisaus kaikista maailman kolkista? Toisen tuotantokautensa aluksi Askelpalautin miettii, millaisen siivun sielustaan vaikuttaja myy sponsorille ja mit\u00e4 siit\u00e4 seuraa h\u00e4nelle.<\/p>\n\n\n\n Lis\u00e4ksi Otto avautuu vaikeasta Instagram-suhteestaan (parhaillaan tauolla!), Salla keksii ainakin yhden potentiaalista tutkimusta kaipaavan keissin ja Olli kertoo, miksei tweettaa firman Twitter-tililt\u00e4 pyllyjuttuja.<\/p>\n\n\n\n Mukana my\u00f6s tuttuun tapaan suosituksia & valituksia (38:38).<\/p>\n\n\n\n Askelpalautin-podcast on tohtori, tietojenk\u00e4sittelij\u00e4 ja toimittaja eli Salla-Maaria Laaksonen<\/a>, Otto <\/a>Ahoniemi<\/a> sek\u00e4 Olli Sulopuisto<\/a>. Keskustelua jakson aiheista voi jatkaa Twitteriss\u00e4 aihetunnisteella #askelpalautin<\/a> tai Facebookissa Askelpalautin<\/a>-ryhm\u00e4ss\u00e4. <\/p>\n\n\n\n Jakson leikkasi ja \u00e4\u00e4nituotti Risto Pikkarainen, tunnusmusiikkina kuultava kappale on nimelt\u00e4\u00e4n Crunch<\/a><\/em> ja logon valokuvan otti Samuli Ik\u00e4heimo<\/a>. Askelpalautin-podcastin tuottaa Jaksomedia.<\/p>\n
\n\n\n\nMateriaalia<\/h2>\n\n\n\n
\n\n\n\n