2 kuukautta ago

Kun influencer maineensa euroiksi muunsi

Mitä mieltä influencer marketingista? Kiinnostaako muinainen viisaus kaikista maailman kolkista? Toisen tuotantokautensa aluksi Askelpalautin miettii, millaisen siivun sielustaan vaikuttaja myy sponsorille ja mitä siitä seuraa hänelle.

Lisäksi Otto avautuu vaikeasta Instagram-suhteestaan (parhaillaan tauolla!), Salla keksii ainakin yhden potentiaalista tutkimusta kaipaavan keissin ja Olli kertoo, miksei tweettaa firman Twitter-tililtä pyllyjuttuja.

Mukana myös tuttuun tapaan suosituksia & valituksia (38:38).


Materiaalia


Askelpalautin-podcast on tohtori, tietojenkäsittelijä ja toimittaja eli Salla-Maaria Laaksonen, Otto Ahoniemi sekä Olli Sulopuisto. Keskustelua jakson aiheista voi jatkaa Twitterissä aihetunnisteella #askelpalautin tai Facebookissa Askelpalautin-ryhmässä.

Jakson leikkasi ja äänituotti Risto Pikkarainen, tunnusmusiikkina kuultava kappale on nimeltään Crunch ja logon valokuvan otti Samuli Ikäheimo. Askelpalautin-podcastin tuottaa Jaksomedia.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *